شهردار منطقه چهار مشهد خبر داد؛
بوستان زیتون منطقه ۴ یکی از گزینه‌های برپایی جشنواره خیابان غذا
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا غلامی ضمن با اعلام این خبر گفت: در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز، سرپرست معاونت ساماندهی مشاغل و بهداشت شهرداری مشهد، مشاور طرح و هیات همراه آن‌ها برگزار شد، بوستان زیتون به عنوان مکانی با ظرفیت‌های لازم برای برپایی جشنواره خیابان غذا معرفی شد.
وی ادامه داد: بوستان زیتون واقع در بولوار شهید مفتح و مجاورت بازار‌های فردوسی با ۱۶ هزار مترمربع وسعت و سه ورودی در ضلع‌های مختلف بوستان و قرار داشتن پارکینگ بزرگ زیتون در مجاورت آن، دارای فضای مناسبی برای برگزاری رویداد‌های فرهنگی است.
وی اظهار کرد: براساس پیشنهاد ارائه شده از سوی مشاور طرح، در یکی از ورودی‌های این بوستان خیابان غذا شکل می‌گیرد و در مسیر‌های دیگر غرفه‌های مختلف با موضوعات فرهنگی، هنری، تفریحی و ... برای شهروندان فعال خواهد بود.
شهردار منطقه ۴ تصریح کرد: به گفته مشاور طرح، در ارائه این پیشنهاد از تجارب سایر کشور‌ها و نمونه‌های داخلی همچون خیابان غذا در تهران و مشهد در بولوار خیام و ... بهره برده شده و تفاوت این طرح با نمونه‌های دیگر پیش بینی ماندگاری بالاتر این رویداد فرهنگی است.
غلامی در پایان با تاکید بر اینکه این طرح در مرحله بررسی و تصمیم گیری قرار دارد، خاطرنشان کرد: با تایید این طرح و جانمایی فضا‌های تفریحی، پشتیبانی و اقتصادی در این بوستان، محیطی مفرح، مناسب و امن برای حضور خانواده‌ها فراهم می‌شود و به عنوان برندی برای منطقه مطرح خواهد شد.