شهردار مشهد مقدس: توهین نشریه شارلی ابدو نشانه ضعف منطق و اقدامی برای بازاریابی رسانه‌ای است

به گزارش شهرآرانیوز، سید عبدالله ارجائی، شهردار مشهد مقدس اظهار کرد: برخی برای بزرگ شدن راه‌حل منطقی پیدا نمی‌کنند و از همین رو خود را به هر دری می‌زنند تا دیده شوند و تصور می‌کنند با این رفتار‌ها بزرگ می‌شوند در صورتی که بیشتر حقارت خویش را نشان می‌دهند، این اقدام نوعی بازاریابی رسانه‌ای برای دیده شدن است.

وی ادامه داد: چند روز پیش نشریه ورشکسته شارلی ابدو در یکی از کشور‌های خارجی به ساحت مرجعیت شیعه و مقام عظمی ولایت اهانت می‌کند؛ این همان نشریه‌ای است که چند سال پیش به ساحت پیامبر نیز اهانت کرده بود.

شهردار مشهد تصریح کرد: این اهانت حقانیت نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش ثابت می‌کند و معلوم می‌شود که چقدر از ولایت کینه دارند و چقدر حقیر هستند که برای افزایش مخاطب خویش دست به کار‌های سخیف می‌زنند.

ارجائی بیان کرد: فرهیختگان باید مسائل پشت پرده این ماجرا‌ها را رصد و دست دشمن را در این اتفاق برای افکارعمومی رو کنند.