طی ۴۸ ساعت گذشته محقق شد؛
ثبت ۲۶ درصدی تماس‌های شهروندان با ۱۳۷ در حوزه برف و باران
به گزارش شهرآرا نیوز، احمد رمضانی با اعلام این خبر اظهار داشت: بر اساس اخطاریه اداره کل هواشناسی استان خراسان رضوی مبنی بر افزایش بارش‌ها در شهر‌های مختلف استان، مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد، علاوه بر پاسخگویی ۲۴ ساعته به شهروندان و زایران، به حالت آماده باش درآمد.
وی افزود: از ۴۸ ساعت گذشته تا کنون، منتهی با ساعت ۱۲ روز ۲۲ دی ماه، با آغاز بارش باران و برف در شهر مشهد، از مجموع یک هزار و ۹۳۵ تماس گرفته شده از سوی شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد، ۵۱۲ تماس یعنی ۲۶ درصد، به موارد مرتبط با بارندگی و سرمای هوا شامل جمع آوری کارتن خواب ها، سقوط درخت، آبگرفتگی، آب افتادگی، برفروبی و شن پاشی اختصاص داشت.
رمضانی با اشاره به اینکه ۲۹۵ تماس شهروندان به سقوط درخت، ۱۸۳ تماس به آبگرفتگی و برفروبی و ۳۴ مورد نیز به درخواست جمع آوری کارتن خواب‌ها اختصاص داشت، اذعان داشت: بیشترین تماس‌های شهروندان از سوی ساکنان بولوار سرافرازان، نماز، هاشمیه، ۱۷ شهریور، بزرگراه آزادی و خوش سیما بوده است.
وی از شهروندان درخواست کرد جهت خدمت رسانی هرچه بهتر اکیپ‌های اجرایی شهرداری مشهد که در همه نقاط شهر به حالت آماده باش درآمده اند، به محض مشاهده موارد آبگرفتگی و آب افتادگی و همچنین ارایه درخواست‌های خود در خصوص موارد مرتبط با بارش برف، با شماره سه رقمی ۱۳۷ مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد تماس حاصل نمایند.