آمادگی کامل شهرداری منطقه۷ مشهد در مانور زمستانه ۱۴۰۱

به گزارش شهرآرانیوز، وحید برجسته نژاد، شهردار منطقه۷ در حاشیه مانور زمستانه۱۴۰۱ که با حضور سیدعبدالله ارجائی شهردار مشهد و دیگر شهرداران مناطق ۱۳گانه و جمعی از اعضای شورای شهر اجرا شد افزود: معاونت خدمات شهری در منطقه۷ نیز طبق سال‌های گذشته به عنوان عضوی از شهرداری مشهد مقدس در راستای خدمت رسانی به شهروندان جهت مواجهه با فصل سرد سال و حفظ و نگهداشت محیط زیست شهری آمادگی کامل دارد. 

برجسته نژاد عنوان کرد: ۶دستگاه خاور کمپرسی، ۶ دستگاه گریدر، سه دستگاه مینی لودر، هفت دستگاه تانکر خاور، چهار دستگاه بازوغلطان آماده خدمت به شهروندان در مانور زمستانه است.

وی همچنین از آماده باش اکیپ نیرو‌های انسانی و خودرویی در ایام زمستان خبرداد و افزود: ۱۶اکیپ ۲۰نفره از پاکبانان، ۹دستگاه ویژه برف روبی، ۹دستگاه نمک پاشی و ۷تانکر ویژه جمع آوری آب‌های سطحی در نظر گرفته شده است. 

شهردار منطقه۷ بیان کرد: در این عملیات یخ زدایی از سطح پل‌ها و سطوح شیبدار مانند پل حافظ، سلام، غدیر، طرق و حسن آزادی و نمک پاشی بنا به نیاز منطقه برای مانور زمستانه پیش بینی شده است. 

برجسته نژاد اظهار کرد: ۱۲هزار متر طول کانال‌های سطح منطقه لایروبی شده است و پنج خودروی حمل پسماند نیز جهت نصب بیل برف روب تعبیه شده و حجم نمک پاشی ۱۵۰۰ تُن است. 

گفتنی است مانور خدمت معاونت محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد به میزبانی شهرداری منطقه۷، ۱۹دی ماه ۱۴۰۱ در محل بلوار فرودگاه مشهد برگزار شد.