هیچ مورد فوتی افراد کارتن خواب در مشهد نداشته ایم
مهدی بی باک

حسین باغگلی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار داشت: در تقسیم کاری که قبل از شروع موج سرما با دستگاه‌های مختلف استان صورت گرفت، مقرر شد شهرداری مشهد پاتوق کارتن خواب‌ها با همکاری نیروی انتظامی و موارد متکدیان و افرادی که بی‌خانمان هستند را جمع آوری کند.

وی ادامه داد: هزار نفر موقعیت در خانه‌های سبز و سایر اماکن شناسایی و آماده سازی شده است. همچنین سالن ورزشی وحدت با ظرفیت ۲۵۰ نفر آماده است. سالن معراج در میدان فهمیده نیز آماده شده است.

معاون شهردار مشهد گفت: باتوجه به سرمای هوا مقرر شد فعالیت گرمخانه‌ها به صورت ۲۴ ساعته باشد و همه افرادی که از دو شب گذشته جمع آوری شدند تا بهتر شدن هوا در این مکان‌ها مستقر خواهند بود.

باغگلی تصریح کرد: گشت‌های ما نیز ۲۴ ساعته است و در قالب جمع آوری پاتوق ها، گشت‌ها و تماس‌های مردمی، کارتن خواب‌ها شناسایی و جمع آوری می‌شوند.

تا امروز خوشبختانه هنوز پارک وحدت زیر بار نرفته و هنوز جای خالی زیادی وجود دارد. همچنین گزارش فوتی از کارتن خواب‌ها نداریم و اوضاع تحت کنترل است.

وی اضافه کرد: همچنین مراکز خانم‌ها نیز فعال است و جای زیادی وجود دارد.

به گزارش شهرآرانیوز، از شروع سرما تا امروز حدود ۳۰۰ کارتن خواب جمع آوری و در گرمخانه‌های شهرداری مستقر شده اند. همچنین شهروندان در صورتی که در خیابان‌های فرعی و کوچه کارتن خوابی را مشاهده کردند با شماره ۱۳۷ شهرداری مشهد تماس حاصل کنند.