برخی سالن‌های ورزشی مشهد برای اسکان مجهز شدند | جشنواره ورزشی بانوان ادامه خواهد یافت
احسان سرفرازی

سید حسین غیاثی درگفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: با توجه به بارش برف و افت شدید دما و به منظور کمک به کاهش بار مصرفی انرژی کلیه اماکن ورزشی اعم از مجموعه‌ها و سالن‌های ورزشی شهرداری مشهد فعلا تا روز شنبه تعطیل خواهند بود و از سرگیری فعالیت آن‌ها نیز منوط به تصمیم گیری کلان می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به تجهیز برخی از سالن‌های ورزشی در سطح شهر به محل اقامتی افزود: از چند شب گذشته سالن وحدت واقع در بلوار وحدت و سالن شهید ناصری در بلوار خواجه ربیع مشهد را مفروش کردیم تا برای اسکان کارتن خواب‌ها استفاده شود. به طور متوسط ظرفیت اسکان این دو سالن در مجموع نزدیک به ۷۰۰ نفر است. همچنین با هماهنگی‌های صورت گرفته و به منظور استفاده در شرایط اضطراری، سالن شهدای تاکسیرانی را هم تجهیز و آماده خدمت رسانی کرده ایم.

غیاثی کفت: معاونت سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد این آمادگی را دارد که در صورت نیاز، سالن‌های بیشتری را آماده کند.

وی درباره برگزاری مسابقات ورزشی نیز گفت: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و گرامیداشت هفته زن چندین جشنواره و مسابقه ورزشی ویژه بانوان را برنامه ریزی کرده بودیم که برخی از آن‌ها از روز‌های گذشته آغاز شده بود، اما با توجه به برودت هوا و تعطیلی سالن این مسابقات و جشنواره‌های ورزشی را پس از چند روز تاخیر دوباره به جریان خواهیم انداخت.