مشکل افت فشار گاز در ایستگاه شهری تربت جام رفع شد

به گزارش شهرآرانیوز، روابط عمومی شرکت گاز خراسان رضوی طی اطلاعیه اعلام کرد: علی رغم برودت هوا و مشکلات ایجاد شده از قطع گاز وارداتی، مشکل افت فشار گاز در ایستگاه تقلیل فشار شهری تربت جام که از روز گذشته، جمعه ایجاد شده بود، رفع شده است.

در این اطلاعیه آمده است: لذا چنانچه منازلی در تربت جام با قطعی گاز مواجه شده است، از آنجا که وصل گاز مستلزم مراجعه ماموران امداد گاز به درب منازل است، از شهروندان درخواست می‌شود ضمن خودداری از دستکاری رگولاتور و تجهیزات گازرسانی، برای وصل مجدد با شماره ۱۹۴ تماس حاصل کنند.

در این اطلاعیه ضمن درخواست از شهروندان جهت مدیریت صحیح مصرف گاز آمده است: هم اکنون جریان گاز در سراسر استان خراسان رضوی پایدار و در حال تامین است و مشکلی در تامین گاز شهروندان وجود ندارد.

شهرستان مرزی تربت جام با ۲۳۰ هزار نفر جمعیت در ۱۶۰ کیلومتری جنوب شرق مشهد قرار دارد و با کشور افغانستان از شرق هم مرز است.

خراسان رضوی از دوشنبه هفته گذشته تحت تاثیر سامانه سرد شمالی قرار گرفته است و بنا بر اعلام سازمان هواشناسی خراسان رضوی، برودت هوا طی ۱۵ سال اخیر در این استان بی سابقه بوده است. از این رو با توجه به روند افزایش مصرف گاز در استان، برخی از این مناطق با افت فشار گاز و قطعی موقتی رو برو شده است.