معرفی بازی | رستم و دیو سپید
علیرضا وفایی نیا

در بازی این هفته، در نقش رستم قرار خواهید گرفت و ماجراهای این پهلوان افسانه‌ای شاهنامه را در نبرد با سپاه دیو سپید تجربه خواهید کرد.

داستان بازی «رستم‌نامه۱» از جایی آغاز می‌شود که دیوها سپاه ایران را محاصره کرده و به اسارت گرفته‌اند. خبر این اتفاق به رستم می‌رسد و او مأمور می‌شود به جنگ لشکر دیو سپید برود.

برای موفقیت در این مأموریت، باید در این بازی از هفت‌خان بگذرید. هرکدام از این خان‌ها ۵مرحله دارد که باید آن‌ها را در زمانی کوتاه‌تر از ۳ دقیقه پشت سر بگذارید.

با گذشتن از هر مرحله، سکه‌هایی جایزه می‌گیرید و می‌توانید با استفاده از آن‌ها، سلاح‌ها و قدرت خودتان را افزایش دهید. سلاح‌های مختلفی هم برای مبارزه با دشمنان در اختیار دارید که مهم‌ترین و قدرتمندترین آن‌ها گرز معروف رستم است.

هم‌چنین در کنار این سلاح‌ها قدرت‌های خاصی هم دارید و می‌توانید در لحظه‌های خطرناک نبرد، با استفاده از آن‌ها، قدرت حمله یا دفاع کردنتان را برای مدتی افزایش دهید.

هرچه به خان‌های بالاتر می‌روید، دیوهای قدرتمندتری را در برابر خود خواهید دید و باید با دقت و مهارت بیشتری با آن‌ها مبارزه کنید. در بازی رستم‌نامه باید نبردها را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و برای نابودی دیوها و غول‌های افسانه‌ای همه تلاش خود را صرف کنید.

با نصب این بازی، به رستم کمک کنید بر لشکر دیو سپید پیروز شود.