صنعت نمایشگاهی ایران درسطح جهانی

به گزارش شهرآرا نیوز، صیفی در نشست هم افزایی مدیران عامل نمایشگاه کشور افزود: کسانی که در صنعت نمایشگاهی فعالیت می کنند ابزار مهمی برای توسعه صادرات به حساب می آیند.

وی افزود: باید به توانمندسازی و سامان دهی قوانین این صنعت توجه بیشتری شود. گرچه با صنعت نمایشگاهی کشورهای توسعه یافته فاصله زیادی داریم، اما آمارها نشان می دهد که صنعت نمایشگاهی کشورمان در مسیر رشد و توسعه قرار دارند،با این همه باز هم مواردی وجود دارند.

صیفی خاطرنشان کرد:عدم شناخت مدیریت معاصر رویداد یکی از همین موارد است،بسیاری از فعالان صنعت نمایشگاهی کشور شاید از دانش معمولی در این زمینه برخوردار باشند.


مدیر عامل نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: ترویج صنعت دانش نمایشگاهی به همه دست اندرکاران کمک می کند که ضمن آشنایی با زمینه های مختلف اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی و محیط داد و ستد صنعت نمایشگاهی بتوانند ارتباطات بهتری با مخاطبان این حوزه برقرار کنند.


وی افزود:ارائه آموزش های علمی در زمینه برگزاری نمایشگاه یک ضرورت محسوب محسوب می شود.


صیفی خاطرنشان کرد: در واقع موفقیت صنعت نمایشگاهی به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد اما دو‌عامل بازدیدکنندگان و غرفه داران و ضرورت برند سازی در صنعت نمایشگاه کشور نیز در این میان اهمیت دارد.


وی تاکید کرد:صنعت نمایشگاهی ایران نیز. توانسته با استفاده از تحقیقات بازار و ایجاد یک برند جهانی از نمایشگاه های ایران و توسعه آن ارزش افزوده ایجاد کرد.