انتظاراتی برای اداره مشهد داریم که باید برآورده شود
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد که با حضور اعضای شورای شهر مشهد و مدیران شهری‌ برگزار شد، اظهار کرد: آقای اصغری از مدیران باتجربه و با‌سابقه شهرداری هستند. انتظاراتی برای اداره شهر داریم که باید برآورده شود. وضعیت فعلی شهر خوب نیست و باید بیشتر فعالیت شود و اتفاقات بهتری شکل بگیرد و بازتاب مثبت و خبری را از مدیریت شهری بگیریم. سرپرست شهرداری همه اختیارات شهردار را داراست.

نایب‌رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: انتظار داریم با توجه به نزدیکی ایام دهه فجر و بودجه ۱۴۰۲ همکاران بیشتر تلاش کننند تا اتفاقات خوبی در شهر رقم بخورد. همه ما برای خدمتگزاری به زائران مسئولیت داریم و هرکاری امروز برای اداره شهر انجام شود، اتفاقات خوبی را رقم خواهد زد و اگر تصمیم اشتباهی گرفته شود، به‌جز هزینه پیامدی ندارد. بنابراین، خواهش می‌کنم تصمیم درست بگیرید تا هزینه‌ای برای انقلاب و نظام نداشته باشیم.

وی افزود: بنابراین موظف هستیم تکالیف شرعی و قانونی خود را انجام دهیم تا بهترین اتفاقات برای شهر رقم بخورد. از آقای ارجائی تشکر می‌کنم و امیدوارم خداوند به ایشان توفیق دهد. هر آمدنی، رفتنی دارد و قطعا هر تغییری منجر به ایجاد نگاه جدید می‌شود و قطعا اتفاقات خوبی رقم می‌خورد. ما نباید به گذشته بازگردیم.