تغییرات مدیریتی ذات نظام اداری است و باید با اتکا به قوانین و مقررات جاری کشور آن را اجرا کرد
بیتا سخایی

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی ناصحی در مراسم معارفه سرپرست شهرداری مشهد که با حضور فرماندار مشهد، رئیس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهری برگزار شد، به انتخاب جواد اصغری به‌عنوان سرپرست شهرداری مشهد اشاره و اظهار کرد: انتخاب سرپرست از میان مدیران خوش‌نام و باسابقه شهرداری برای سرپرستی این ابر‌سازمان نشان‌دهنده نگاه مدیریت شهری در شورای شهر به نیرو‌های درون تشکیلات است.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد تصریح کرد: انتظار داریم همکاران در بخش‌های مختلف حداکثر هماهنگی را با سرپرست شهرداری داشته باشند.

ناصحی با بیان اینکه اکنون در فصل حساس تصویب بودجه و نقشه راه شهرداری هستیم، خاطرنشان کرد: امیدواریم مثل گذشته با همدلی و برادری با شدت و قدرت مسیر اداره و توسعه شهر را پیش ببریم تا سال ۱۴۰۲ با تعریف پروژه‌های باارزش شاهد پیشرفت شهر باشیم.

وی ادامه داد: آقای اصغری شناخت خوبی از همکاران در شهرداری دارد؛ بنابراین مهم‌ترین انتظار و تکلیف حفظ سکینه در شهرداری و جلوگیری از تنش‌های مدیریتی و تغییرات غیرضروری است.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر مشهد افزود: تداوم فعالیت با همکارانی که ظرفیت‌های مختلفی را برای شهر ایجاد کردند نیز یکی دیگر از موضوعاتی است که انتظار داریم مورد توجه قرار بگیرد.