بازگشایی جایگاه‌های سی ان جی مشهد برای خودروهای شخصی تا پایان هفته
فاطمه غلامی

به گزارش شهرآرانیوز، فرشید دشتی، مدیر بهره‌برداری شرکت گاز استان خراسان رضوی، گفت: از هفته گذشته تعدادی از جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی برای تاکسی‌های عمومی در مشهد فعال هستند و مشکلی در ارائه سوخت گاز به تاکسی‌ها وجود ندارد.

وی افزود: متأسفانه کاهش شدید دما در هفته آخر دی‌ماه امسال و قطع گاز ترکمستان شرایط حساسی را برای شبکه گاز منطقه شرق کشور به وجود آورد. به لطف خدا و همراهی مردم در صرفه‌جویی مصرف گاز، شرایط رو به بهبود است و امیدواریم در آخر هفته جاری امکان اخذ مجوز برای تأمین گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی فراهم شود.

دیر بهره‌برداری شرکت گاز استان خراسان رضوی گفت: با مدیریت لحظه‌ای و فعالیت شبانه‌روزی و ارتباطات مستمر با مدیریت راهبری شبکه گاز کشور، در حال رصد وضعیت شبکه‌های گاز برای بازگشت جایگاه‌های عرضه سوخت سی‌ان‌جی به مدار خدمت هستیم و در صورت بهبود وضعیت آب‌وهوا و صدور مجوز مرکز، امکان استفاده از سوخت گاز برای همه خودرو‌های شخصی دوگانه‌سوز در پایان این هفته فراهم می‌شود.

دشتی افزود: طی ۱۰ روز گذشته همراهی مردم فهیم استان و مشارکت در پویش «هر خانه یک اتاق گرم» موجب تقویت نسبی شبکه گاز استان شده است که از مردم تشکر و قدردانی می‌کنیم. اولویت شرکت گاز در دوره سرما تأمین گاز بخش خانگی است. به همین دلیل به‌صورت مقطعی، محدودیت‌هایی موقت برای دیگر بخش‌های مصرفی ایجاد می‌شود که با عبور از موج سرما، محدودیت‌ها نیز برداشته می‌شود.