وزیر ارشاد: اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش داوری جشنواره فجر امروز اعلام می‌‌شود| آغاز داوری فیلم‌ها از ۱۲ بهمن‌ماه+ فیلم

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره آخرین وضعیت برگزاری چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر اظهار داشت: امروز دبیر جشنواره اسامی فیلم‌های راه یافته به بخش داوری و جدول زمانبندی پخش آن‌ها را اعلام می‌کند. همچنین داوری فیلم‌های جشنواره فجر از ۱۲ بهمن‌ماه آغاز می‌شود.

{$sepehr_media_665903_400_300}

وزیر ارشاد تاکید کرد: تعداد بسیاری از فیلم‌هایی که راه پیدا کرده با شعار جشنواره کاملاً در یک راستا بوده که همان همدلی، وفاق و ایجاد شور و نشاط در جامعه است. تقریباً فیلم‌ها در ژانر‌هایی به جشنواره آمده که جامعیت خوبی دارد و هیئت داوران هم به این امر توجه داشته است.

اسماعیلی با اشاره به برگزاری جشنواره تئاتر فجر گفت: جشنواره تئاتر فجر آغاز شده و با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده است. تقریباً سالن‌ها مملو از جمعیت است و این جشنواره تا ۱۲ بهمن‌ماه ادامه خواهد داشت.

وزیر ارشاد همچنین درباره از سرگیری مجدد کنسرت‌های موسیقی اظهار داشت: کنسرت‌ها از هفته‌های قبل شروع شده و این هفته هم چند اجرا داریم و در بهمن‌ماه تا قبل از آغاز جشنواره موسیقی فجر که ۲۸ بهمن خواهد بود، بسیاری از هنرمندان اجرا‌های عمومی خواهند داشت.