سرمربی تیم ملی راگبی: چند بازیکن خراسانی در ترکیب تیم ملی حاضر خواهند بود
احسان سرفرازی

حمید تقوی‌نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به برگزاری اردوی نهایی تیم ملی در طرقبه گفت: اردوی تیم ملی راگبی کشور در شهرستان طرقبه در حال برگزاری است. در این مرحله از اردو ۳۳ بازیکن حاضر هستند که ۷ ورزشکار هم از استان خراسان در این جمع حضور دارند.
سرمربی تیم ملی راگبی در ادامه تصریح کرد: این اردو برای آمادگی جهت شرکت در مسابقات سید ۳ آسیا که در شهر العین کشور امارات برگزار می‌شود، تشکیل شده است. ما روز ۲۱ بهمن ماه با تیم قطر بازی داریم و بعد از آن هم در صورت پیروزی باید برای سید ۲ و مرحله حذفی این رقابت‌ها خودمان را آماده کنیم.
وی همچنین افزود: رشته راگبی در استان خراسان همیشه جزو ورزش‌های مدال آور کشوری بوده است. متاسفانه در ۲ سالی که به خاطر کرونا مسابقات و زمین‌ها تعطیل بود، فاصله‌ای بین رقابت‌های این رشته افتاد و بالتبع آن، رشته راگبی هم در استان مغفول واقع شد. البته ما این قول را می‌دهیم که با امکاناتی که داریم و شرایطی که دوباره بعد از اپیدمی کرونا به راه افتاده یک بار دیگر این رشته را در استان به سر منزل مقصود برسانیم و از همین جا قول می‌دهم چند بازیکن از استان خراسان در لیست نهایی تیم ملی حاضر خواهند بود و در مسابقات پیش رو پیراهن تیم ملی را به تن خواهند کرد.
تقوی نژاد در پایان با اشاره به برنامه‌ها و حمایت‌های هیئت انجمن‌های ورزشی در خراسان گفت: امیدواریم مردم رشته راگبی را دنبال کنند و ما شرایطی را در استان خراسان ایجاد کرده ایم که هم وطنان و علاقه مندان می‌توانند به صورت رایگان جهت شرکت در تیم استان تست بدهند و درصورت داشتن پارامتر‌های لازم حتی به عضویت تیم راگبی هم دربیایند.