اولین گروه از خودرو‌های ریگان خودرو با ورود قوه قضائیه به مشتریان تحویل داده شد

به گزارش شهرآرانیوز، معین افشاری اظهار داشت: دادگاه عمومی بروات در راستای سیاست‌های ابلاغی قوه قضاییه مبنی بر رفع موانع و حمایت از تولید و پیشگیری از وقوع جرم از یک سال گذشته بدنبال حل مشکلات شرکت ریگان خودرو است. در این رابطه چندین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در ابعاد حقوقی و قضایی با مسئولان مختلف بانکی، صنایع، گمرک و سایر بخش‌ها با مدیران شرکت ریگان خودرو برگزار شده است.

رئیس حوزه قضایی بروات افزود: نهایتا در سفر حجت‌الاسلام و‌المسلمین حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان و بخشی، دادستان مرکز استان و با حمایت ویژه و صدور دستورات قضایی مبنی بر تحویل خودرو‌های پلاک شده که متعلق به مشتریان بود، کلیه محدودیت‌های شرکت ریگان خودرو در این رابطه مرتفع و امروز اولین گروه از مشتریان شرکت ریگان خودرو بعد از گذشت سال‌ها موفق به تحویل خودرو‌های خود شدند.

افشاری خاطرنشان کرد: امیدواریم با همت مسئولان و تلاش بیشتر مدیران شرکت‌های خوردو سازی و همچنین حمایت دستگاه قضایی شاهد آن باشیم این شرکت خودرو سازی به تمام تعهدات خود جامعه عمل بپوشاند و رضایت مشتریان را حاصل کند.

گفتنی است حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان کرمان در ۲۴ دی ماه ۱۴۰۱ از صنایع خودروسازی منطقه ویژه ارگ بم اعلام کرده بود: در بازدید از این واحد‌ها تلاش می‌شود که مشکلات و موانع پیش روی آن‌ها شناسایی شود.

وی عمده مشکل شرکت‌های خودروسازی را درحوزه گمرکی دانسته و گفت: باید برای رفع آن‌ها پیگیری‌های لازم صورت گیرد. برخی مشکلات قضایی نیز در شرکت‌های خودروسازی وجود داشته که باید رصد و پیگیری شوند و براساس هماهنگی‌های لازم سیاست واحدی برای کمک به تولید و رفع مشکلات این واحد‌ها انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان کرمان افزود: درباره بسیاری از واحد‌های تولیدی از جمله در حوزه خودروسازی باید قضازدایی شود و به نحوی تدبیر شود که از بروز این مشکلات جلوگیری شود.