باشگاه استقلال: با اخراج یزدانی آبرو داری کردیم

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اخراج سیاوش یزدانی از باشگاه استقلال به یکی از اتفاقات مهم سال جاری تبدیل شده است و هر روز خبرهای متعددی درباره این ماجرا به گوش می‌رسد. 

بعد از اینکه سیاوش یزدانی با انتشار نامه‌ای غم‌بار از باشگاه استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد. محمد مومنی، عضو هیات مدیره این باشگاه نسبت به اخراج این بازیکن موضع گیری و اعلام کرد که کنار گذاشتن نام این بازیکن از باشگاه استقلال به نوعی در جهت حفظ آبروی استقلال انجام شده است. 

مومنی در این باره چنین گفته است:«  به گفته خود ساپینتو، خیلی به یزدانی میدان و فرصت داده شد اما خود بازیکن از این فضا استفاده نکرد. باشگاه نباید متضرر شود. بازیکن در تیم بزرگ استقلال باید از جان و دلش مایه بگذارد. علاوه بر اینکه منبع درآمدی بسیار خوبی دارند باید رضایت هواداران را نیز جلب کنند. یزدانی به هرحال در این زمینه موفق نبود.  همه چیز برای استقلال و برای زنده نگه داشتن نام استقلال است. ساپینتو با این عمل استقلال را با آبرو و زنده جلوه داد. در استقلال هر فردی هر عملی را نمی‌تواند انجام بدهد. هرکسی نمی تواند هرکاری دوست داشته باشد انجام بدهد. پیشینه و پشتوانه هواداری تیم می‌گوید چه کسی چه کار می‌کند و چه رفتارهایی دارد. این‌ها دال بر این است که این تیم زنده است. به خاطر همین ساپینتو چنین تصمیمی گرفت.»