تعدادی از مدیران مدارس مشهد عزل شدند (۹ بهمن ماه ۱۴۰۱)

به گزارش شهرآرانیوز، محمد شم آبادی با بیان اینکه در هنگام ثبت‌نام اخد هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتاب ممنوع است و به شدت روی این قضیه حساس هستیم، اظهار کرد: اگر مدرسه‌ای از دانش‌آموزی به صورت غیرداوطلبانه و به اجبار مبلغی دریافت کند، به شدت برخورد می شود. 

وی با تاکید بر اینکه بحث کمک به مدارس اختیاری است و نباید مدیران مدارس آن را اجباری کنند، تصریح کرد:  در سال جاری ما شکایاتی داشتیم و تعدادی از مدیران متخلف نیز از مدیریت عزل شدند.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: در سال جاری شکایاتی در این خصوص داشتیم و تعدادی از مدیران متخلف نیز از مدیریت عزل شدند. 

شم آبادی اعلام کرد: در طی سال جاری ۲۲ پرونده را به هیات تخلفات ارسال کردیم که تعدادی از این پرونده ها منجر به رای عزل از مدیریت شده است.

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش‌ و پرورش خراسان رضوی گفت: در هنگام ثبت‌نام اخد هرگونه وجه به غیر از بیمه و کتاب ممنوع است و به شدت روی این قضیه حساس هستیم. اگر مدرسه‌ای از دانش‌آموزی به صورت غیرداوطلبانه و به اجبار از آنان مبلغی دریافت کرده است حتما به اداره ارزیابی آموزش‌وپرورش استان گزارش دهند.

منبع: فارس