حمایت مالی ۱۶۷ حامی ایرانی مقیم خارج کشور از ایتام خراسان رضوی

آرزو جاودانی | شهرآرانیوز؛ رضاسلم آبادی در گفتگو با خبرنگار ما افزود: این حامیان تعداد ۷۹۸ فرزند یتیم و محروم (طرح محسنین) در استان را تحت خود دارند.

وی ادامه داد:این حامیان طی ۹ ماه گذشته از سال جاری مبلغ هفت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان ایتام و محسنین کمک کرده‌اند.

سلم آبادی افزود: ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان این کمک‌ها نقدی و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان آن غیر نقدی بوده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی بیان کرد: همچنین طی ۹ ماه سال جاری از طریق پایگاه‌های اطراف حرم، مساجد، نماز‌های جمعه و دیدار‌های چهره به چهره ۲۷ هزار و ۷۵۹ حامی ثبت‌نام کرده‌اند که شامل مردم مشهد و زائران امام رضا (ع) از استان‌های مختلف می‌باشند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی با بیان اینکه در حال حاضر بیشاز ۴۰ هزار فرزند یتیم و نیازمند استان تحت پوشش ۱۸۹ هزار حامی قرار دارند، گفت: حدود ۵۰۰ فرزند ایتام و محسنین در گذشته، هم اکنون خود حامی فرزندان همنوع خود هستند.

سلم آبادی گفت: بامشارکت شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان همزمان با سراسر کشور در ۱۶ دی ائمه جمعه استان در خطبه‌های نماز جمعه ترویج خیر و احسان در طرح اکرام و ایتام را انجام دادند و در این روز ۲۲۰۰ حامی ثبت نام کرده اند و حمایت از ۲۵۰۰ فرزند را عهده دار شدند