برگزاری کنسرت خیریه «رضا صادقی» برای مردم زلزله زده خوی+ جزییات

به گزارش شهرآرانیوز؛ رضا صادقی خواننده موسیقی پاپ در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «همدلی و فراخوان «رنگ لبخند ٣» این بار همراه برای مردم شریف «خوی». شب‌های سرد زمستانی رو براشون با همدلی گرم می‌کنیم کنار هم و برای هم، کنسرتی از مردم و برای مردم. مثل همیشه خودمون به داد خودمون می‌رسیم.

تمام عواید کنسرت برای تهیه ملزومات مردم دچار حادثه زلزله خوی هزینه خواهد شد. ۲۵ بهمن ماه، تهران. همراهی و همصدایی ما «رنگ لبخند خداست» برای مردمی اصیل و با شرافت خوی. مکان کنسرت به زودی اعلام خواهد شد.»

رضا صادقی پیش از این نیز فراخوان‌هایی را با عنوان «لبخند یک» و «لبخند ۲» در پی بلایای طبیعی در استان‌های خوزستان، شیراز، لرستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و جاسک برای همدردی با مردم این مناطق منتشر کرده بود.

زمین لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت ۲۱:۴۴ شنبه (هشتم بهمن) شهر خوی در آذربایجان غربی را لرزاند که طبق اولین گزارش‌ها، خسارت، مصدومان و به ویژه قدرت آن بیش از زمین لرزه ۲۸ دی، ۱۳ مهر امسال و حتی اسفند سال ۱۳۹۸ این منطقه بود.

زلزله هشتم بهمن شهر خوی، بیش از یکهزار مصدوم و سه نفر فوتی داشته است، به گفته محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی، ۶۰ نفر از مصدومان در بیمارستان این شهرستان بستری و ۶۴ نفر هم در مراکز درمانی سایر شهرستان‌ها بستری شده‌اند.

منبع: ایرنا