دستور معاون اول رئیس جمهور برای رسیدگی فوری به نیازهای زلزله‌زدگان

به گزارش شهرآرانیوز، با توجه به عدم اطلاع مسئولین استانی و کشوری مستقر در شهر خوی از سفر محمد مخبر، وی در حال سرکشی به مناطق آسیب دیده این شهرستان و گفتگوی بی‌واسطه با اهالی شهر برای بررسی وضعیت و روند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان زلزله است.

معاون اول رییس جمهور ضمن شنیدن دغدغه‌ها و مطالبات مردم، دستورات لازم را جهت کمک رسانی و تامین نیازها به مسئولین استان هم صادر کرد و آنان را مکلف کرد با فوریت نسبت به رفع مشکلات زلزله‌زدگان اقدام کنند.

مخبر همچنین با اشاره به سرمای شدید هوا، بر تامین هرچه بیشتر امکانات اسکان و لوازم گرمایشی تاکید کرد و ضمن تسلیت به خانواده های جانباختگان و آرزوی شفای عاجل برای مصدومین، به مردم اطمینان داد که دولت با جدیت و با تمام توان خسارات وارده به منازل مسکونی و لوازم خانگی آنها را جبران خواهد کرد.

مردم مناطق زلزله زده شهرستان خوی  نیز حضور معاون اول رییس جمهور را مایه دلگرمی و آرامش خاطر عنوان کردند و به بیان دغدغه ها و نیازهای خود در فضایی صمیمانه با دکتر مخبر پرداختند.

شنبه ۸ بهمن زلزله ای به بزرگی ۵,۹ ریشتر شهرستان خوی در استان آذربایجان غربی را لرزاند و ضمن ایجاد مصدومیت و خسارات جانی، سبب آسیب به واحدهای مسکونی در روستاهای این شهرستان شد.

منبع: ایسنا