جرات داری به خمز نزدیک شو|پرشور‌های تبریزی سدی بزرگ مقابل مهدی تاج

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تحولاتی که تراکتور با حضور پاکو خمز داشته فدراسیون فوتبال و شخص مهدی تاج را بیش از هر زمانی به جذب سرمربی موفق این باشگاه ترغیب کرده است.

خمز از زمانی که سکان هدایت تی تی‌ها را به دست گرفته منشاء تحولات بسیاری شده و توانسته این تیم را به یکی از مدعیان جدی درلیگ بیست و دوم تبدیل شد.

شاید اگر پای هواداران خونگرم تبریزی در میان نبود مهدی تاج چند هفته قبل با مدیران باشگاه تراکتور برای جذب سرمربی‌شان به توافقات نهایی دست می‌یافت، اما پرشور‌های تبریزی به سدی محکم دربرابر رئیس فدراسیون فوتبال تبدیل شده‌اند تا او فعلا نتواند این پروژه را به سرانجام برساند و تیم ملی را به این مربی اسپانیایی بسپارد.

تنها راه برای مهدی تاج صبر و حوصله است تا بازی‌های لیگ برتر به پایان برسد هرچند که تا آن زمان تیم ملی باید حتما سرمربی خود را بشناسد وتاج شاید دیگر نتواند پروژه سرمربیگری خمز در تیم ملی را به سرانجام برساند.

راه حل دیگری نیز پیش روی رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد و آن استفاده هم زمان از خمز درتیم ملی و باشگاه تراکتور است که آن هم منوط به موافقت مالکان باشگاه پرشور‌ها است و باید دید رایزنی‌ها در روز‌های آتی آیا جواب خواهد داد یا اینکه تاج ناچار می‌شود یک مربی ایرانی را برخلاف میل باطنی‌اش به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب کند.

به طور کلی هیچ یک از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نیز موافق انتخاب مربی ایرانی برای تیم ملی نیستند و خود تاج هم بنای همکاری با مربی خارجی را دارداما مهم‌ترین گزینه رئیس فدراسیون فوتبال اکنون به اول مرد فوتبال تبریز تبدیل شده و دل پرشور‌ها را برده و سخت است که روسای فدراسیون فوتبال بتوانند این مربی کاردان و با تجربه را از چنگ فوتبال تبریز که تازه به آرامش رسیده درآورند.

باید دید درروز‌های آتی چه اتفاقاتی خواهد افتاد و آیا رئیس فدراسیون فوتبال می‌تواند سخت‌ترین معادله دوران کاری خود را حل کند یا اینکه خمز همچنان درتبریز باقی خواهد ماند و روز به روز برمحبوبیت خود دراین شهر فوتبال خیز بیشتر خواهد کرد؟!