دریادار سیاری: هر تهدیدی را در هر جایی جواب می‌دهیم| در بالاترین سطح از آمادگی برای پاسخگویی به دشمنان هستیم

به گزارش شهرآرانیوز، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم در این راهپیمایی با بصیرت و آگاهی زیادی وارد عرصه شدند. خیل عظیم جمعیتی که امروز در این شرایط آب و هوایی حضور پیدا کرده‌اند حکایت از بصیرت مردم دارد.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: مردم با دل و جان به خیابان آمدند و دارند از انقلاب‌شان حمایت می‌کنند. این وظیفه مسئولان و حاکمیت را سنگین می‌کند. آن‌ها باید جلودار این حرکت باشند و از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع کنند و ان‌شاءالله به طریقی حرکت کنند که انقلاب بتواند به مسیر پرافتخار خود ادامه دهد.

دریادار سیاری در وصف حضور خیل کثیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و پیام راهپیمایی امسال، گفت: دنیا و دشمنان انقلاب بدانند که این انقلاب ریشه در دل مردم دارد. مردم از انقلاب خود دفاع می‌کنند و دشمنان بیهوده برای خود برنامه‌ریزی نکنند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش در پاسخ به پرسش «پاسخ ارتش به تهدیداتی که اخیراً توسط آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها صورت گرفت، چیست؟» اظهار داشت: پاسخ ما همیشه معلوم بوده است. ما می‌گوییم که آنقدر توان بازدارندگی و دفاعی داریم که هر تهدیدی را در هر جایی که علیه منافع، انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی ما باشد، قطعا جواب می‌دهیم. امروز در بالاترین سطح از آمادگی برای پاسخگویی به دشمنان نظام و انقلاب هستیم لذا امروز شعار ارتش فدای ملت محقق شده است.