اکران ۱۱ فیلم در هفتمین روز برگزاری جشنواره فیلم فجر مشهد
رضا میرزاده
به گزارش شهرآرانیوز، با وجود اعلام نتایج جشنواره فیلم فجر، اکران فیلم‌های جشنواره تا فردا در مشهد ادامه دارد و امروز نیز پردیس‌های منتخب جشنواره در مشهد، شلوغ‌ترین روز خود را به لحاظ اکران فیلم‌ها و با اکران ۱۱ فیلم پیش رو خواهند داشت.
پردیس سینمایی هویزه در ۳ سانس میزبان اصحاب هنر و رسانه است و فیلم‌های «آنها مرا دوست داشتند» در ساعت ۱۵، «پرونده باز است» در ساعت ۱۷:۳۰ و «هوک» در ساعت ۱۹:۳۰ در این پردیس سینمایی اکران می‌شود.
پردیس سینمایی آفریقا ۲ سانس برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته است. «کاپیتان» در ساعت ۱۷:۳۰ و «سینما متروپل» در ساعت ۱۹:۳۰ در این پردیس اکران می‌شود.
پردیس ویلاژتوریست هم در ۲ سانس ۱۷:۳۰ و ۲۲:۳۰ میزبان علاقمندان است و به ترتیب، فیلم‌های «عطرآلود» و «غریب» در آن اکران می‌شود.
پردیس سیمرغ ۳ سانس برای اکران فیلم‌های جشنواره در نظر گرفته و «اتاقک گلی» در ساعت ۱۷:۳۰، «در آغوش درخت» در ساعت ۱۹:۳۰ و «کت چرمی» در ساعت ۲۱:۳۰ در این پردیس اکران می شود.
پردیس سینمایی برفی در ساعت ۱۹:۳۰ میزبان علاقمندان به فیلم «سرهنگ ثریا» خواهد بود. پردیس سینمایی پارک‌بازار در ساعت ۱۹:۳۰ فیلم «سینما متروپل» را برای مخاطبان اکران می‌کند.