تعداد رزرو پیش‌فروش عادی خودرو‌های ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۱) چقدر است؟

به گزارش شهرآرانیوز، در این پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷P با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه عرضه شدند و این طرح که به مدت ۱۰ روز و تا پایان روز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت و قرعه‌کشی برای سه گروه متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده) به صورت همزمان ساعت ۱۴ روز (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد.

طبق این طرح فروش تنها کسانی امکان شرکت در طرح فروش را دارند که ضمن ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلام شده، ۹۰ میلیون تومان از وجه خودرو را در این حساب وکالتی بلوکه کنند. پس از اعلام نتایج، برندگان به مدت سه روز مهلت دارند تا نسبت به واریز الباقی وجه علی‌الحساب طبق بخش‌نامه فروش اقدام نمایند؛ در صورت عدم واریز وجه در مهلت معین شده، نفرات ذخیره از لیست رزروی‌ها، جایگزین خواهند شد.

در مراسم قرعه‌کشی بزرگ ایران خودرو، مشتریان نهایی ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو پیش فروش شده مشخص شد که موعد تحویل خودرو به مشتریان بر اساس نتایج قرعه‌کشی و اولویت حاصل از نتایج قرعه‌کشی است. 

براساس این گزارش، زمان اعلام نتایج قرعه‌کشی ایران خودرو حداکثر تا ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ خواهد بود. 

زمان تحول همه ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو از تیر تا اسفند ۱۴۰۲ تعیین شده است و نتایج پس از تایید فرآیند توسط نهاد‌های مرتبط از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir منتشر می‌شود و پیامک اعلام برای برندگان ارسال خواهد شد. 

نتایج قرعه کشی طرح حمایت از جوانی جمعیت و خانواده و همچنین جایگزینی خودرو‌های فرسوده نیز پس از مشخص شدن نتایج استعلام از نهاد‌های مرتبط اعلام خواهد شد. 

در طرح بزرگ پیش فروش محصولات ایران خودرو ۱۰۰ هزار دستگاه محصول، شامل پژو پارس سفارشی ELX با موتور XU ۷ P، راناپلاس، وانت آریسان ۲ دوگانه سوز و سورن پلاس بنزینی عرضه شده است.

جدول زیر تعداد ثبت‌نام پیش فروش طرح‌های مختلف را نشان می‌دهد. 

تعداد رزرو پیش‌فروش عادی خودرو‌های ایران خودرو (بهمن ۱۴۰۱) چقدر است؟

در طرح پیش فروش ایران خودرو در مجموع یک میلیون و ۸۱۴ هزار و ۷۵۹ نفر ثبت نام کردند که ۴۳۱ هزار و ۹۲۹ نفر از این ثبت‌نام کنندگان در پیش فروش طرح جوانی جمعیت، ۹۳۹ هزار و ۸۷۲ نفر در طرح پیش فروش عادی و ۴۴۲ هزار و ۷۷۸ نفر نیز در طرح پیش فروش خودرو‌های فرسوده ثبت‌نام کردند.


در ادامه حتما بخوانید

چه خودروهایی قرار است جایگزین پژو ۲۰۶ شوند؟ + عکس و فیلم

فروش ۶۵۰۰ خودرو امروز در بورس کالا (۲۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۱)

افزایش تعداد عرضه تارا در بورس کالا (۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱)