چطور بفهمیم در قرعه‌کشی ایران خودرو برنده شده‌ایم؟
نجمه سرباز

به گارش شهرآرانیوز، در این پیش‌فروش محصولات ایران‌خودرو چهار محصول وانت آریسان دوگانه‌سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU۷P با موعد تحویل ۴ تا ۱۲ ماهه عرضه شدند و این طرح که به مدت ۱۰ روز و تا پایان روز شنبه ۲۲ بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه داشت و قرعه‌کشی برای سه گروه متقاضیان (عادی، مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده) به صورت همزمان ساعت ۱۴ روز (یکشنبه) در محل سالن کنفرانس معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو و در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار شد. حال چگونه بفهمیم در قرعه کشی ایران خودرو برنده شدیم؟

بعد از اعلام نتایج، به برندگان قرعه کشی ایران خودرو بصورت پیامکی اطلاع‌رسانی می‌شود. البته بدلیل برخی نواقص مخابراتی، گا‌ها دیده شده که پیامک ایران خودرو بصورت اشتباهی برای افرادی که برنده نشده‌اند، ارسال شده است. به این نکته مهم توجه داشته باشید که پیامک ایران خودرو از سرشماره ۳۰۰۰۹۶۴۴۰ برای مشتریان ارسال می‌گردد.

روش دوم برای اطلاع از برنده شدن در قرعه کشی ایران خودرو ۱۴۰۱ مراجعه به سایت اینترنتی فروش ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir و سپس انتخاب گزینه «لیست برندگان قرعه کشی» است که در اینصورت، به این لینک (https://esale.ikco.ir/#! /lotteryWinnerList) منتقل می‌شوید. در این قسمت، فهرست برندگان قرعه کشی ایران خودرو، براساس کد پیگیری و کد ملی، قابل مشاهده است.

چطور بفهمیم در قرعه‌کشی ایران خودرو برنده شده‌ایم؟

روش سوم که مطمئن‌ترین روش برای اطلاع از برنده‌شدن در قرعه کشی ایران خودروست، ورود به حساب کاربری در سایت اینترنتی esale.ikco.ir خواهد بود. در صورتیکه برنده شده باشید، امکان انجام سایر مراحل ثبت نام خودرو و همچنین امکان واریز وجه ثبت نام، برای شما فعال می‌گردد.

فوری: نتایج قرعه‌کشی پیش فروش ایران خودرو ویژه دهه فجر امروز (۲۴ بهمن ماه ۱۴۰۱) اعلام شد + اسامی برندگان