افزایش قیمت دوباره طلا تا کجا ادامه دارد؟ | سکه تمام به مرز ۲۶ میلیون تومان رسید
طنین همتی

به گزارش شهرآرانیوز، نرخ طلا پس از یک وقفه تثبیت قیمت کوتاه‌مدت اکنون دوباره سیر صعودی خود را درپی دارد. دیروز سه‌شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ قیمت سکه امامی ۳۴۵ هزار تومان افزایش داشت. این قطعه از سکه به نیمه کانال ۲۵ میلیون تومانی نزدیک شد و به نرخ ۲۵ میلیون و ۴۴۶ هزار تومان رسید. سکه بهار آزادی ۲۰۰ هزار تومان گران شد. با این مقدار افزایش، قیمت این قطعه از سکه به کانال ۲۴ میلیون تومانی نزدیک شد و با قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۱ هزار تومان معامله شد. نیم سکه، ربع سکه و سکه گرمی بدون تغییر قیمت و با همان نرخ روز گذشته مبادله شدند. نیم سکه ۱۴ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۹ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت ۵ میلیون تومان معامله شدند.

امروز چهارشنبه، ۲۶ بهمن‌ماه در بازار مشهد هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان، سکه تمام ۲۵ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۱۵ میلیون ۵۰۰ هزار تومان و ربع سکه ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر مشهد با اعلام این قیمت‌ها تا این لحظه، درباره افزایش قیمت دوباره طلا در بازار مشهد به خبرنگار ما گفت: افزایش قیمت دوباره طلا تحت‌تأثیر نرخ دلار در بازار قرار گرفته است. اکنون هر دلار در بازار حدود قیمت ۴۷ هزار تومان است که به‌تبع آن افزایش قیمت طلا هم هر ساعت درحال تغییر است.

یوسف تقی‌زادگان با بیان اینکه افزایش قیمت طلا در طول روز هم تغییرات دارد و حتی پیش‌بینی می‌شود بعد از ظهر امروز هم افزایش قیمت داشته باشیم، تصریح کرد: تا زماین که نوسان ارزی در کشور حاکم باشد، نمی‌توان انتظار ثبات در بازار طلا و سکه داشت.