کلهر: والیبال نگاه ایرانی‌ها را به خودشان اصلاح کرد
احسان سرفرازی

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزیر ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی فدراسیون والیبال در مشهد گفت: در سال‌های اخیر جوی بوجود آمده بود که احساس می‌شد بین رشته‌های ورزشی رقابت بوجود آمده و هر فدراسیون ورزشی به نوعی به دنبال رقابت با دیگر فدراسیون هاست، اما یک مثل قدیمی وجود دارد که می‌گوید هر گلی بوی خودش را دارد و ما هم در وزارت ورزش و جوانان نمی‌توانیم بین رشته‌های مختلف ورزشی تفاوتی بگذاریم.
سینا کلهر در ادامه تصریح کرد: در سالیان گذشته تصوری بر مدم غالب شد بود که ما در رشته‌های تیمی نمی‌توانیم موفقیتی در سطح بین المللی کسب کنیم که والیبال این تابو را شکست و به نوعی این تصور را اصلاح کرد. واقعیت این است که والیبال در میان مردم هم اثرات اجتماعی خوبی از خود به جای گذاشته است.
وی در پایان افزود کرد: در دایره قوانین که فعالیت‌ها بر اساس آن انجام می‌شود، دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور هم وجود دارد و باید مسئولین پاسخگوی عملکرد خود باشند. وی تاکید کرد: این‌که دولت مظهر همه مشکلات است و تنها راه رهایی استفاده از تشکیلات صنفی است، تلقی اشتباه است. باید تعادل بین این‌ها بوجود آید تا مشکلات حل شود.