سرپرست شهرداری مشهد: ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به اجرای پروژه‌های زودبازده تخصیص داده شده است+ فیلم
مهدی بی باک

اصغری در مراسم بهره‌برداری از ۹ زمین ورزشی و تجهیز فضا‌های ورزشی سطح شهر مشهد گفت: هدف و بهانه رونمایی از دیوارنگاری چهره شهدا، تجدید عهدی با شهدا و امام شهداست.

سرپرست شهرداری مشهد تصریح کرد: یاد و خاطره همه شهدا را باید زنده نگه داشت. یکی از تکالیف شورای شهر در زنده نگهداشتن یاد شهدا دیوار نگاری است و این فضا هم مزین به تمثال هفت شهید شد. وظیفه دیگر ما در قبال شهدا الگوبرداری از رفتار و زندگی آن‌ها است که از هر نظر منزه هستند. در وصیت‌نامه‌ها و خاطرات شهدا از الگوی رفتاری آن‌ها زیاد شنیده‌ایم. الگوی عملی و رفتاری از شهدا باید همه ما به آن توجه کنیم.

اصغری ادامه گفت: هدف دوم این مراسم تقدیر و تشکر از شورای شهر به دلیل مصوبات خوب برای خدمت‌رسانی به پهنه‌های ناکارآمد شهری است.

وی درباره طرح اجرای پروژه‌های زودبازه شهر مشهد گفت: در ابتدای تشکیل شورا مصوبه‌ای مبنی بر اجرای پروژه‌های زودبازده به شهرداری ابلاغ شد. در فاز اول با مشارکت و نظر خود مردم ساکن در این پهنه‌ها حدود ۴۱۰ پروژه شناسایی و اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان به این موضوع تخصیص داده شد.

اصغری بهره برداری از ۹ زمین ورزشی را بخشی از طرح اجرای پروژ‌ه‌های زودبازده عنوان کرد و در ادامه گفت: اسفالت معابر و‌ جمع‌آوری آب‌های سطحی و فضای سبز و‌غیره از جمله اقداماتی بوده که توسط شهرداری با حمایت شورای شهر انجام شده است.

{$sepehr_media_683286_400_300}