نظارت و بازرسی از بازار محصولات کشاورزی ویژه نوروز از ۲۵ اسفند

ناصر شعربافیان روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: طرح ویژه نظارتی با حضور بازرسان این سازمان و نیز حضور نیرو‌هایی از دستگاه‌ها و بخش‌های مرتبط با قوت در قالب اکیپ‌های نظارتی به صورت شبانه روزی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون نظارت و بازرسی بر بازار این محصولات به صورت عادی در حال انجام است، ادامه داد: در قالب اجرای طرح ویژه تمامی نیرو‌ها بدون مرخصی و به صورت شبانه روزی اقدام به رسیدگی به شکایات، نظارت بر بازار و کنترل روند تامین، توزیع و عرضه محصولات کشاورزی و کالا‌های اساسی در بازار دارند.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی اظهار کرد: نظارت و بازرسی با اولویت نظارت بر واحد‌های عمده‌فروشی، انبارها، سردخانه‌ها، واحد‌های تولیدی و کالا‌های اساسی در بخش کشاورزی و عرضه محصولات و کالا‌های مربوط به مردم انجام می‌شود.

شعربافیان افزود: در صورت هرگونه تخلف با این واحد‌ها برخورد و پرونده تخلف آن‌ها به صورت ویژه و خارج از نوبت پیگیری خواهد شد.

وی گفت: در قالب این طرح ۷۰ نیروی بازرس جهاد کشاورزی فعالیت دارند که با حضور نیرواز سایر بخش‌ها این تعداد افزایش خواهد یافت.

مدیر نظارت و بازرسی محصولات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۶۵۵۵۵ به عنوان پل ارتباطی برای دریافت گزارش‌ها و اخبار و اطلاعات و شکایات مردمی در حوزه محصولات کشاورزی اختصاص یافته است.