بازی‌های سخت استقلال شروع شد

گروه ورزش|شهرآرانیوز، تیم فوتبال استقلال حدفاصل هفته شانزدهم تا هفته بیستم با تیم‌های رده پایین جدول بازی کرد و موفق شد همه این بازی‌ها را با پیروزی پشت سر بگذارد. ملوان، مس، نفت مسجد سلیمان و پیکان رقبای استقلال در هفته‌های اخیر بودند که ۱۲ امتیاز را نصیب آبی‌ها کردند. بعد از این بازی‌ها استقلال در جام حذفی نیز بازی نسبتا آسانی را تجربه کرد و ملوان را هم برد تا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد.

استقلال هفته بیست و یکم نیز با نساجی بازی دارد که شاید چندان چالش برانگیز نباشد. اما بعد از این بازی استقلال پی درپی با تیم‌هایی مصاف می‌دهد که بعید است مانند چهار حریف اخیر به این تیم امتیاز بدهند.  

گل گهر، فولاد، ذوب آهن، آلومینیوم، هوادار، پرسپولیس، صنعت نفت، مس رفسنجان و درنهایت تراکتور  رقبای آینده استقلال در لیگ برتر خواهند بود که باید دید ساپینتو و شاگردانش آیا موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم‌ها خواهند شد یا خیر؟!

استقلال در بازی با مدعیان عملکرد مطلوبی نداشته است. استقلال دو بار به سپاهان باخته، یک باخت هم مقابل تراکتور را تجربه کرده و در دربی هم با پرسپولیس به تساوی رسیده و فقط موفق شده گل گهر را در نیم فصل اول شکست دهد.

اگر استقلال بتواند دست کم رقبای جدی آتی را شکست دهد، برای رسیدن به جام قهرمانی امیدوار خواهد شد.