آیت الله اراکی: هجمه‌های اخیر به انقلاب اسلامی بی‌سابقه است| پیروزی در جنگ اقتصادی نیازمند نگاه کلان در اقتصاد است

به گزارش شهرآرانیوز، آیت‌الله محسن اراکی در یازدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: هجمه‌های اخیر دشمنان به انقلاب اسلامی به لحاظ تنوع و ترکیب بی سابقه است.

وی با اشاره به این نکته که جنگ اقتصادی دشمنان علیه کشور یک جنگ جدی و تمام عیار است که در کنار جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی اعمال می‌­شود، افزود: برای پیروزی در جنگ اقتصادی، برنامه‌های خرد و بخشی نگری کفایت نمی‌کند و نیازمند این هستیم که اقتصاد را به شکل کلان ببینیم و برای بخش‌های گوناگون آن برنامه‌های هماهنگ پیش بینی کنیم.

نماینده مردم استان مرکزی در مجلس خبرگان رهبری افزود: برای دفاع در برابر این تهاجم بی سابقه، مدیریت رسانه‌های کشور باید با ساماندهی جدی و احساس مسئولیت به عرصه روشنگری افکار عمومی، وارد صحنه شوند.

این عضو مجلس خبرگان رهبری، ضمن انتقاد از برخی نارسایی‌ها در تبیین دستآورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: امروز دیگر تنها ارائه گزارش خدمات صورت گرفته کفایت نمی‌کند و باید این دستآورد‌ها با نگاه حرفه‌ای و تخصصی تبیین شوند و با رصد فعالیت تبلیغاتی دشمنان در فضای مجازی و حقیقی برای خنثی کردن آن‌ها چاره اندیشی شود تا از سوء استفاده دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی پیشگیری شود.