استاندار: واحد‌های راکد در اسرع وقت تعیین تکلیف شوند

به گزارش شهرآرانیوز، یعقوبعلی نظری با اشاره به احیاء و راه اندازی ۸۷ واحد تولیدی در چند ماه اخیر گفت: واحد‌های صنعتی باقی مانده را به سرعت و به صورت روزانه، عارضه یابی و به آن‌ها کمک کنید تا فعال شوند.

وی افزود مشکلات قانونی، مالیاتی و سرمایه در گردش واحد‌های راکد، قابل رفع است و نباید اعمال راهکار‌ها را به روز بعد و هفته آینده، محول کنیم.

نظری، دستگاه‌های مسئول و عضو قرارگاه را موظف کرد تا بجای گزارش گیری و در انتظار واحد‌های تولیدی ماندن را تبدیل به شیوه مراجعه میدانی در محل و تصمیم‌گیری در مکان واحد‌ها با حضور مدیران مربوطه کنند.

وی با مشابه دانستن عملکرد پزشکان خیر در مراجعه به بیماران در مناطق محروم با نظارت بر واحد‌های نیازمند کمک، گفت: با این شیوه، رضایت مردم، نظام و تولید کنندگان تامین خواهد شد و تولید و اشتغال، تقویت می‌شود.

در این نشست ابوالفضل چمندی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار با ارائه گزارش کاملی از جلسات و مصوبات ستاد تسهیل استان گفت: با فعالیت موثر بسیج و سازمان صمت، نظارت و تصمیم گیری میدانی حتی در شهرستان‌ها به اجرا درآمد و ۲۴۹ واحد راکد، تعیین تکلیف شدند.

وی اعلام کرد از این هفته، ستاد تسهیل به شکل روزانه، تشکیل و به وضعیت واحد‌های راکد باقی مانده رسیدگی خواهد کرد تا در صورت امکان تا پایان سال، واحد تولیدی بلاتکلیف نداشته باشیم.