فرار مدیران استقلال از یک سوال مهم| حق انتقال قایدی و صیادمنش کجا خرج شد؟

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درحالی که مدیران باشگاه استقلال وعده داده بودند با حق انتقال دو بازیکن خود بتوانند بدهی سنگین به استراماچونی را پرداخت کنند، اما از سرنوشت پول‌های دریافتی بابت انتقال قایدی و صیاد منش اطلاعی در دست نیست.

پرسش بزرگ از مسئولان کنونی و سابق استقلال که زمان قابل توجهی سکان مدیریت این باشگاه را به عهده دارند این است که سرنوشت حق انتقال صیادمنش و مهدی قایدی چه شده و مبالغی که از جا به جایی این دو بازیکن نصیب باشگاه استقلال شده، خرج چه اموری شده است؟

پیش‌تر نیز این سوال از سوی رسانه‌ها مطرح شده بود  همین، اما مدیران باشگاه استقلال هیچ پاسخی به این سوال کلیدی و مهم ندادند و همچون گذشته با سکوت خود بردایره ابهام‌هایی که پیرامون این موضوع در ذهن بسیاری از هواداران استقلال شکل گرفته، افزودند.

شاید این رویه برگرفته از سنت غلطی باشد که از سال‌ها قبل در باشگاه استقلال بنیانگذاری شده باشد. باشگاه استقلال همواره با مدیران مواجه بوده که هیچ گاه خود را ملزم به شفاف سازی درباره سرنوشت درآمد‌هایی از این دست ندانسته‌اند. چه آن زمان که بازیکنان استقلال یکی بعد از دیگری راهی بوندس لیگا می‌شدند وچه در سال‌های اخیر که انتقال‌های بزرگی در این باشگاه انجام شد ودو بازیکن بزرگ استقلال راهی لیگ‌های خارجی شدند.