لطفا به چیزی دست نزنید!
مهدی محمدی

برخی شنیده‌ها حاکی از آن است که برخی نمایندگان تصمیم گرفته اند وزیر ارتباطات را استیضاح کنند.

از همین جا به نمایندگان محترم مجلس عرض می‌کنیم شما که بیشترتان خدا را شکر یکی دو سالی هست خودرو دناپلاس خودتان را تحویل گرفته اید، چرا به جای اینکه بنزین بزنید و در این هوای بهاری بروید از حوزه انتخابیه خودتان یک سری بزنید دنبال این هستید یک وزیر را پیدا کنید و استیضاح کنید؟

چرا می‌خواهید نزدیک شب عید، یک نفر را از کار بیکار کنید؟ اصلا گیریم وزیر برکنار شد و یک نفر دیگر آمد، یعنی واقعا از ته دلتان معتقدید که سرعت و کیفیت اینترنت بهتر می‌شود؟

به تاریخ نگاه کنید. مگر تا الان غیر از این بوده که هر وزیر ارتباطاتی که داشتیم هر قدر درباره سرعت اینترنت انتقاد شد این طور جواب داد که اتفاقا سرعت اینترنت خوب است و همیشه مشکل را یا به توقع زیاد مشترکان ربط دادند یا به فیلترشکن ها.

الان کلی وقت هم از شما نمایندگان محترم گرفته می‌شود که می‌خواهید استیضاح کنید و هم یک عالم وقت از آن وزیر و اگر هم برکنار شود، باز باید کلی وقت برای رأی اعتماد به وزیر جدید بگذارید و همه این‌ها در حالی است که شما خیلی کار‌های واجب‌تر هم دارید و سزاوار یک نماینده نیست وقتش این قدر گرفته شود.

حتی اگر استیضاح شما به نتیجه برسد باز هم یک عده همیشه منتقد می‌گویند کاش به جای این کارها، یک کاری برای تورم می‌کردید.

البته ممکن است با آمدن وزیر جدید اوضاع اینترنت واقعا تغییر کند مثل همین بانک مرکزی که با عوض شدن سکان دارش، قیمت ارز هم تغییر کرد و در مدت کمتر از دو ماه ۱۰، ۱۵ هزار تومان گران‌تر شد. ببخشید، ولی ما مارگزیده‌هایی شده ایم که از ریسمان سیاه و سفید می‌ترسیم و اکنون نیز هراس داریم با آمدن یک وزیر جدید به جای اینکه سرعت اینترنتمان افزایش یابد و قیمت بسته‌ها کم بشود، سرعت اینترنت کمتر شود و قیمت بسته‌ها افزایش یابد.

الان هم خواهشا هیچ میز و صندلی مسئولی را جابه جا نکنید. فعلا که یک چندکیلوبایتی در هر ثانیه اتصالمان به اینترنت می‌آید و می‌رود. لطفا به هیچ چیز دست نزنید تا همان هم از دستمان نرود.