فضاسازی ۱۳ خیابان محوری شهر به‌مناسبت نیمه شعبان
مهدی بی باک

یوسف اسماعیل‌زاده در گفتگو با شهرآرانیوز درباره اقدامات شهرداری مشهد در ایام نیمه شعبان اظهار کرد: این معاونت به‌مناسبت «نیمه شعبان» برنامه‌های متنوعی را پیش‌بینی کرده و رویکرد برگزاری و گرامیداشت این مناسبت، بیشتر معطوف به حمایت از تشکل‌ها و فعالیت‌های مردمی است.

وی با بیان اینکه از رویکرد‌های تصدی‌گرایانه باید پرهیز کنیم و فعالیت‌های این‌چنینی را به مردم متدین شهر بسپاریم، افزود: براساس همین نگاه، برنامه‌های مختلفی با هماهنگی هیئات مذهبی، تشکل‌ها و مجموعه‌های مردمی در نظر گرفته شده است.

اسماعیل‌زاده از مشارکت برای فضاآرایی ۱۳ خیابان محوری شهر خبر داد و افزود: علاوه بر این، در ۳۰۰ جشن محله‌ای که با همت کانون‌های مهدوی ایجاد می‌شود، مشارکت خواهیم کرد.

معاون فرهنگی‌هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد با بیان اینکه ۲۰۰ استرابورد و ۷۰ بیلبورد نیز در شهر اکران می‌شود، تصریح کرد: با توجه به فضای استقبال از بهار، شاهد رونمایی از المان‌های شهری نیز خواهیم بود.

اسماعیل‌زاده گفت: حوزه مدیریت هنری نیز توجه ویژه‌ای داشته است و المان گل‌های نرگس را در نقاط مختلف شهر نصب می‌کند.

وی از برپایی اجتماع عظیم منتظران ظهور در صبح نیمه شعبان و در عرصه میدان شهدا خبر داد و افزود: علاوه بر این، در ۳۱۳ نقطه شهر نیز نورافشانی خواهیم داشت.