ادامه بارش باران و برف در سطح استان

به گزارش شهرآرا نیوز، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره هواشناسی نشان دهنده آن است که با ادامه فعالیت و گسترش سامانه بارشی بر روی استان تا روز سه شنبه، در غالب نقاط استان شاهد بارش باران و برف، در نواحی سردسیر و کوهستانی بارش برف (با احتمال کولاک برف)گاهی افزایش سرعت وزش باد خواهیم بود.

ضمن این که در این مدت تشکیل مه، کاهش دید و همچنین لغزندگی جاده ها به ویژه در مناطق کوهستانی نیز رخ خواهد داد. انتظار می رود روند کاهش دما تا صبح چهارشنبه در اکثر نقاط استان ادامه یابد و به طور موقت در روز چهارشنبه از شدت ناپایداری ها کاسته شود اما مجددا از عصر چهارشنبه و طی روز پنج شنبه، استان تحت تاثیر سامانه ناپایدار بارشی دیگری قرار خواهد گرفت.

طی 24 ساعت گذشته زاوه با کمینه دمای 7- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و کلات نادری با بیشینه دمای 14 درجه سانتیگراد گرم ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مشهد به ترتیب 1+ و 5 درجه سانتیگراد بوده است.

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، نیمه ابری تا ابری در ساعات بعدازظهر بارش باران و برف و مه آلود گاهی وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروزمشهد درگرم ترین زمان 4درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به یک درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.