سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال: نمره ۱۸ را به عملکرد هیئت استان می‌دهم
احسان سرفرازی

توفیق کابلی در مصاحبه با خبرنگار شهرآرانیوز با اشاره به مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی کشور گفت: امسال سومین دوره مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی را شروع کرده ایم. هفته اول این مسابقات در بندرعباس برگزار شد و هفته دوم این رقابت‌ها هم در بوشهر به پایان رسید.
سرپرست کمیته ساحلی فدراسیون والیبال درخصوص حضور نماینده مشهد در لیگ امسال گفت: نکته جالب لیگ امسال حضور تیم دانش و توپ از استان خراسان رضوی است. باتوجه به اینکه خراسان هیچ ساحلی ندارد، تیم خیلی خوبی راهی مسابقات شده است و مطمئن باشید این تیم در ادامه راه یقه بزرگان لیگ را خواهد گرفت. این اتفاق به نوبه خود ارزشمند است و امیدواریم شرایط به نحوی پیش برود که در رده‌های پایه هم اتفاقات مشابهی رقم بخورد و پشتوانه سازی خوبی برای سال‌های آینده صورت بگیرد.
وی در پایان تصریح کرد: باتوجه به مدت زمان کوتاهی که والیبال ساحلی در کشور بازی می‌شود و افتخارات و عملکردی که استان خراسان در این رشته داشته، من نمره ۱۸ را به این هیئت می‌دهم. انصافا در زمان کوتاهی که بود، کار‌های اصولی و خیلی خوبی انجام شده که قابل تقدیر است. من مطمئن هستم در آینده نزدیک بازیکنان بزرگی از خراسان به رده‌های مختلف سنی تیم ملی دعوت خواهند شد.

{$sepehr_media_695353_600_400}