درخشش تیم منتخب طلاب خراسان رضوی در رقابت های بین المللی کاراته 

به گزارش شهرآرانیوز، حجت الاسلام کمال هوشیار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: هفتمین دوره مسابقات بین المللی(خاورمیانه) سوکیوکوشین کاراته با حضور کشور های عراق افغانستان پاکستان ترکیه سلیمانیه عراق سوریه هندوستان و لیبی از آفریقا با حضور ۷۰۰ ورزشکار در دوبخش کاتا و کومیته در سالن شهید افراسیابی تهران طی ۳روزبرگزار شد.

 

وی افزود: در این رقابت ها تیم منتخب کاراته طلاب حوزه علمیه خراسان رضوی با درخشش کاراته کاران و کسب یک طلا و ۲برنز به کار خود پایان داد.

 

 

‌وی اظهار کرد: در پایان این مسابقات محمد رضا وحیدی در کاتا پیشکسوتان به قهرمانی رسید ، احمد ذکریایی مقام سوم کاتا نوجوانان و ماهرذکریایی مقام سوم کومیته نوجوانان را به دست آوردند. 

 

وی افزود:در این رقابت ها تیمی از داوران طلاب خراسان رضوی متشکل از احمداستادنماییان ( مدرسه علمیه گوهرشاد) محمدرضا شیخ الاسلامی (مدرسه علمیه شهید صدوقی) محمدفعال(مدرسه علمیه انوار الصادق علیه السلام) نیز به این رویداد بین المللی دعوت شده و به قضاوت پرداختند.

 

 کارشناس تندرستی؛ ورزش های همگانی و رقابتی حوزه علمیه خراسان رضوی در باره کادر مربی گری نماینده خراسان رضوی تصریح کرد:سرپرست تیم،نماینده سوکیوکوشین در استان خراسان رضوی محمدرضا وحیدی صدر و مربیان تیم آقایان سیدقاسم حسین پور ، علی آلبوغبیش ابوالفضل غزنوی این تیم را همراهی کردند.

 

 وی با اشاره به این که اعضای تیم با هزینه شخصی در این رویداد بزرگ شرکت کردنداظهار داشت: در پایان این رقابت ها تیم جمهوری اسلامی ایران ، عراق و پاکستان مقام های اول تا سوم را کسب کردند.