آسمان مشهد لیگ برتری شد
علی صمدی جوان

رضا رضایی، سرمربی تیم بدمینتون «گروه صنعتی آسمان مشهد»، در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز اعلام کرد: رقابت‌های دسته یک بدمینتون ایران با شرکت ۱۲ تیم در ۳ گروه ۴ تیمی برگزار شد که تیم ما در گروه سوم این رقابت‌ها با تیم‌های نماینده خراسان شمالی، فولاد تک‌فراور آسیای نیشابور و اوج تهران هم‌گروه شد که خوشبختانه با انجام بازی‌های منسجم و پویا موفق ظاهر شدیم.

وی ادامه داد: در جمع‌بندی امتیازات تیم‌ها، شهرداری گنبد کاووس بر سکوی نخست ایستاد و تیم ما با کسب عنوان نایب‌قهرمانی جواز حضور در لیگ برتر ۱۴۰۲ مردان ایران را به دست آورد.

رضایی خاطرنشان کرد: تیم بسیار جوان و کاملا بومی‌ای داشتیم و با حمایت‌های هیئت بدمینتون خراسان رضوی و حامی مالی تیم، موفق شدیم در نخستین سال تشکیل این تیم و با شایستگی به لیگ برتر راه پیدا کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: تجربه خوب و موفق تیم بدمینتون «توس مسیر» مشهد در استفاده از بازیکنان بومی به‌عنوان محرک و انگیزه‌ای برای ما قلمداد شد و باعث افتخار بدمینتون مشهد است که اینک ۲ نماینده جوان و کاملا بومی و یکدست در لیگ برتر فصل آینده کشور داشته باشد.

گفتنی است تیم بدمینتون «گروه مهندسی آسمان مشهد» با ترکیب محمدامین علی اکبریان، نیما جباری، عارف خادم رضوی، سید‌محمد‌حسین گلچین و محمد‌متین قاسمی با سرمربیگری رضا رضایی در این رقابت‌ها شرکت کرده است.