با اپلیکیشن "شهر من" رایگان نمایشگاه بروید

به گزارش رشهرآرانیوز، محمد عین القضات در این خصوص اظهار کرد: اپلیکیشن "شهر من" در واقع یک نرم افزار شهروندی است و شاید بتوان گفت، اولین اپلیکیشن شهروندی است که به معنای واقعی با کاربرد شهروندی ایجاد شده است.

وی افزود: این نرم افزار ایجاد شد تا در بستری یکپارچه خدمات شهری را به مردم ارائه کند و در واقع شهر من، درگاهی برای زندگی شهری است.

عین القضات خاطرنشان کرد: نسخه اولیه این نرم افزار همزمان با نهمین نمایشگاه شهر هوشمند در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد رونمایی و شهروندان با نصب آن در تلفن های همراه خود می‌توانند به صورت رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی گفت: در نسخه اول این نرم افزار خدماتی نظیر پارک حاشیه ای، خدمات مبتنی بر نقشه، چشم شهر که ارتباط با مسئولین را برقرار می‌کند، باشگاه شهروندی و جیب شهری کارکنان ارائه خواهد شد.

مدیر پروژه اپلیکیشن "شهر من" افزود: این نرم افزار به همت شهرداری مشهد ایجاد شده و بزودی در اختیار بخش خصوصی قرار خواهد گرفت چرا که شهرداری ممکن است در تعامل با سایر ارگان ها با مشکلاتی مواجه شود و بودن بخش خصوصی در پروژه کار را آسان تر خواهد کرد.

عین القضات خاطرنشان کرد: در یک پروسه 6 ماه حدود 60 درصد سهام این اپلیکیشن به بخش خصوصی واگذار می‌شود و 40 درصد باقی مانده آن بین کلانشهر های ایران تقسیم خواهد شد.