وقتی دیوارهای دانشگاه فردوسی برداشته می شود

به گزارش شهرآرانیوز، مدیر روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد در ارتباط با این موضوع گفت: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود و عنوان "برداشته شدن دیوارها" به این معنی است که حائل میان مردم، جامعه و دانشگاه کمرنگ شود.

عادل سپهر افزود: در مباحثی که میان شهرداری و دانشگاه مطرح شد، قرار شد که از پتانسیل شهرداری و دانشگاه استفاده شود تا دانشگاه توان خود را در راستای مسئولیت‌پذیری اجتماعی، ارتباط با جامعه و تربیت شهروندان به جامعه عرضه کند.

وی خاطرنشان کرد: طبق این مبنا قرار شد تا فعالیت‌های مهم در زمینه علمی، پژوهشی، شرکت‌های دانش‌بنیان، رویدادهای مختلف اعم از رویدادهای فرهنگی و هنری که در بدنه دانشگاه به مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود، با همکاری شهرداری به عرضه عموم در بیاید و شهروندان مشهد از اتفاقات خوبی که در بزرگترین قطب علمی شرق ایران رخ می‌دهد، اطلاع داشته باشند.

مدیر دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: قرار نیست دیوار یا زمینی از دانشگاه جدا شود و عنوان "برداشته شدن دیوارها" به این معنی است که حائل میان مردم، جامعه و دانشگاه کمرنگ شود و ما شاهد اتفاقاتی مانند جشن ملل که در ماه‌های اخیر برگزار شد و از تمام نقاط شهر مراجعان و بازخوردهای خوبی داشتیم، داشته باشیم.

سپهر افزود: هدف از برداشتن حائل میان دانشگاه و جامعه برای نمایش دستاوردهای دانشگاه، ایجاد تاثیر توسط دانشگاه بر جامعه، تاثیرپذیری دانشگاه از جامعه و تعامل میان این دو است که زمینه بروز اتفاقات خوبی را ایجاد می‌کند.

منبع: ایسنا