پیش بینی افزایش ۷ درجه‌ای دما برای مشهد
به گزارش شهرآرانیوز، غلامرضا ضیاءشهابی افزود: بر اساس پیش‌بینی، بیشترین میزان بارش که در مناطق کوهستانی خراسان رضوی به شکل برف رخ می‌دهد ظرف روز‌های پنجشنبه هفته جاری و شنبه هفته آتی صورت می‌گیرد. در این میان میزان بارش در روز جمعه چهارم بهمن ماه خفیف خواهد بود.
وی ادامه داد: دیشب در شهرستان‌های مشهد، قوچان، سرخس، سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه و تایباد بارش‌های پراکنده و رگباری باران رخ داد که بیشترین آن به میزان یک میلیمتر در گناباد بر زمین نشست.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی همچنین گفت: میانگین دمای هوای استان امروز و فردا چند درجه افزایش یافته و و به این ترتیب قدری از برودت هوا کاسته می‌شود، اما کمینه دمای هوا در تمامی شهرستان‌های استان خراسان رضوی همچنان زیر صفر باقی می‌ماند.
وی افزود: بیشینه دمای امروز هوای مشهد سه درجه سلسیوس پیش‌بینی شده که نسبت به دیروز دو درجه افزایش دارد. روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری دمای هوا در این شهر به میران هفت درجه افزایش خواهد یافت.
ضیاءشهابی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد دیشب پنج درجه زیر صفر بود، اما ظرف شب‌های آتی بین دو تا سه درجه افزایش خواهد یافت.
وی همچنین گفت: دیشب دمای هوا در تمامی مناطق استان خراسان رضوی زیر صفر بود و در این میان قوچان بیشترین برودت هوا را داشت.
قوچان با کمینه دمای ۱۷ درجه زیر صفر و بردسکن با بیشینه دمای هفت درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین شهر‌های خراسان رضوی ظرف ۲۴ ساعت گذشته بودند.