تداوم محدودیت‌های ‌ترافیکی در مشهد در روز اول فروردین ۱۴۰۲

گروه جامعه| شهرآرانیوز، سردار محمدکاظم تقوی ضمن تبریک آغاز سال ۱۴۰۲ و تقدیر از خانواده همکاران فراجا اظهار داشت: در آغازین لحظات فروردین سال ۱۴۰۲ هستیم و در همه نقاط مذهبی استان و مزار پاک شهدا شاهد حضور گسترده زائران بودیم. این افتخار برای ما وجود داشت تا خدمتگزار مردم در زمینه برقراری نظم و امنیت باشیم. امیدوارم در ادامه سفر‌های مردم چه در خراسان‌رضوی و چه زائران با رعایت قوانین و مقررات در تعامل با پلیس شاهد روز‌های بدون حادثه‌ای باشیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی افزود: قطعا در روز‌های پیش‌رو در مشهد، با توجه به میل بالای سفر مردم به این شهر مقدس با محدودیت‌هایی روبرو خواهیم بود. در اول فروردین محدودیت‌هایی در ورودی‌ها و خیابان‌های اطراف حرم مطهر اعمال خواهد شد. از هموطنان عزیز تقاضا داریم از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

سردار تقوی ادامه داد: تقریبا محیط و پارکینگ‌های ما از حضور زائران اشباع شده است. کسانی که قصد تشرف به حرم رضوی جهت دیدار یار و مقام معظم رهبری را دارند، قوانین و مقررات پلیس را مدنظر خود قرار دهند تا بتوانیم به همراه سایر مسئولان خدمت‌رسان مردم باشیم.

فرمانده انتظامی استان خراسان‌رضوی یادآور شد: از تمامی خانواده‌ها علی‌الخصوص خانواده همکاران فراجا که ما را در ماموریت‌ها یاری کردند قدردانی می‌کنم. امروز، مصداق شعار «نوروز متفاوت با پلیس مقتدر و حرفه‌ای» که فراجا برای نوروز ۱۴۰۲ تعیین کرده بود تحقق یافت.