مهار تورم و رشد تولید| عضو هیئت‌رئیسه مجلس: بدون بهره‌گیری از توان مردم اقتصاد شکوفا نمی‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا دشتی‌اردکانی با اشاره فرمایشات مقام معظم رهبری در اجتماع عظیم زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی اظهار داشت: واگذاری امور به مردم موتور محرک همه عرصه‌ها در طول سال‌ها از  پیروزی انقلاب تاکنون بوده است و این موضوع در سخنان رهبری نیز مورد اشاره قرار گرفت.

وی افزود: در بخش اقتصادی نیز فاصله گرفتن از ظرفیت و توان مردم و دولتی کردن اقتصاد برای کشور هزینه ساز بوده است و مارا در بسیاری از شاخص‌های اقتصادی از افق‌های ترسیمی دور کرده است.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در خصوص اصل ۴۴ قانون اساسی و اهمیت اجرای صحیح آن گفت: این موضوع سال‌ها به دلایل مختلف مورد غفلت قرار گرفته و یا بد اجرا شده است در حالی که ما می‌توانیم مردم را در امور اقتصادی سهیم کنیم و با مدیریت عالی اقتصاد را به دلسوزانی بسپاریم که مردم و جامعه به آن‌ها اعتماد دارند.

دشتی‌اردکانی افزود: در اختیار گرفتن بخش‌های حیاتی و مهم اقتصاد توسط شبه دولتی‌ها که مورد انتقاد رهبری قرار گرفت و یا ایجاد انحصار در مسیر اقتصاد پویا باعث شده است بسیاری از امکانات و توانمدی‌های مردمی و یا خدادادی در کشور ما از دست برود و بدون بهره گیری از توان مردم اقتصاد نمیتواند شکوفا شود.