آئین رونمایی از «پهنه علم» در رودپارک مشهد 

به گزارش شهرآرانیوز، معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس در حاشیه مراسم رونمایی از پهنه علم در رودپارک مشهد گفت: با افتتاح پهنه علم، تمامی ۴ پهنه پیش‌بینی شده توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تکمیل شده و عملیات استقبال از بهار در این حوزه، تکمیل شده است.

یوسف اسماعیل‌زاده اظهارکرد: این پهنه ویژه نوجوانان درنظر گرفته شده که محوریت آن، بهره‌گیری از المان‌های علمی است.
وی با بیان اینکه ۱۶ المان در این پهنه جانمایی و نصب شده، گفت: از جمله این المان‌ها می‌توان به مخروط، تلسکوپ، میکروسکوپ، ربات محاسب، صور فلکی، ساعت‌های آفتابی، گوی و ... اشاره کرد.
معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس افزود: از دیگر ویژگی‌های این پهنه می‌توان به ایجاد و راه‌اندازی نمایشگاه «نجوم در قرآن» اشاره داشت و پهنه علم را می‌توان فرصت بسیار خوبی برای افراد علاقه‌مند و اهل تفکر و تدبر و مطالعه دانست.
اسماعیل‌زاده با بیان اینکه در شب‌های ماه مبارک رمضان و فصل بهار و تابستان نیز رویداد‌های مرتبط با این عرصه را خواهیم داشت، تصریح کرد: با افتتاح پهنه علم، تمامی ۴ پهنه پیش‌بینی شده توسط سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد مقدس تکمیل شده و عملیات استقبال از بهار در این حوزه، تکمیل شده است.