زائر کارت به منظور سهولت زائران در حمل ونقل عمومی تهیه شده است | هزینه بدنه زائر کارت در ایام نوروز دریافت نمی‌شود

به گزارش شهرآرانیوز، "مهدی بدیع فرخد" با اعلام این خبر بیان کرد: زائر کارت‌ها به منظور حمل‌ونقل آسان زائرانی که به مشهد سفر می‌کنند، از سوی مدیریت شهری تهیه شده است.

وی در خصوص تفاوت زائر کارت با من کارت تصریح کرد: من کارت‌ها قابلیت شارژ چندباره دارد، اما زائر کارت یکبار مصرف است و اعتبار ثابت دارد.

بدیع‌فرخد همچنین افزود: هزینه زائر کارت‌ها متفاوت است و قیمت بدنه کارت ۱۰ هزار تومان است و به طور مثال زائرکارتی که داخل آن ۴۰ هزارتومان یا ۲۰ هزار تومان اعتبار داشته باشد، به مبلغ ۵۰ و ۳۰ هزار تومان به فروش می‌رسد، اما با مساعدت شورای شهر و شهرداری به دلیل حضور زائران بعد از دوسال کرونا و به منظور سهولت در رفت و آمد عمومی برای مسافران، نوروز امسال زائرکارت‌ها شامل تخفیف در فروش گردید و فقط هزینه اعتبار داخل کارت از زائران گرفته می‌شود.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری مشهد عنوان کرد: باتوجه به اینکه حضور زائران در مشهد به صورت پیوسته و مدام است، زائرکارت‌ها در تعداد بالا در ایام نوروز و برای زمان‌های دیگر در نظر گرفته شده است.

بدیع‌فرخد با اشاره به فروش زائرکارت‌ها در سطح شهر بیان کرد: این کارت‌ها در باجه‌های فروش من‌کارت و دکه‌های راهنمای زائر به فروش می‌رسد و زائران می‌توانند از این مراکز زائرکارت را تهیه کنند.