۶۹ هزار بازرسی از اصناف در مشهد| جریمه مالی ۳۰ میلیارد ریالی متخلفین به خاطر گران فروشی
فاطمه غلامی

محسن داوری در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: امسال به جهت خدمت رسانی مطلوب به زائرین و مسافران نوروزی برنامه ریزی خوبی صورت گرفته بود و خدمت رسانی تا به امروز نسبت به سال‌های گذشته رضایت بخش بوده است.

وی با بیان اینکه عموم مشکل زائران در حوزه اقامت و اسکان بوده است گفت: علیرغم شرایط جوی سرد و بارش باران در روز‌های ابتدایی سال جدید، مشکلی در خصوص تامین اسکان زائران نداشتیم.

او افزود: هم‌چنین در سایر بخش‌ها نظیر حمل و نقل، پارکینگ و ارزاق عمومی مدیریت خوبی شد و باتوجه به انسجام بخشی در تمامی دستگاه‌ها باعث شد تا زائرین و مسافرین نسبت به سال‌های گذشته رضایت از خدمت رسانی در مشهد را داشته باشند.

فرماندار مشهد گفت: امسال ۷۰۰ واحد صنفی درخصوص تامین کالا‌های اساسی مردم به صورت خاص خدمت رسانی کردند تا با قیمت مصوب کالا‌های اساسی به مردم عرضه شود همین مساله رضایت مردم را دربرداشت.

داوری افزود: تا امروز ۶۹ هزار بازرسی از اصناف صورت گرفته است که از این تعداد ۸ هزار مورد منجر به تشکیل پرونده قضایی شد. متخلفین ۳۰ میلیارد ریال جریمه مالی شدند، همچنین ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بابت گران‌فروشی به زائرین برگشت داده شد و این روند نشان از این دارد که شدت نظارت بسیار بالا رفته است.