سرپرست شهرداری مشهد: تلاش کردیم تا رضایت مردم را در بهار به دست آوریم| کمپ غدیر با تمام امکانات در خدمت زائران است
فاطمه غلامی

جواد اصغری در گفتگوی با شهرآرانیوز در حاشیه بازدید مدیران شهری و استانی از نحوه خدمات رسانی به زائران، اظهار کرد: در کمپ غدیر در روز‌های آغازین سال جدید، ۷ الی ۱۰ هزار نفر اسکان شبانه داشتیم و الان باتوجه به اینکه پیک سفر کمتر شده است شبانه بیش از ۳ هزار نفر اسکان زائر در سطح شهر مشهد را داریم. 

وی اظهار کرد: هم زمانی بهار طبیعت و بهار قرآن توفیقی نصیب شهرداری مشهد کرد تا در حوزه خدمات سفر و استقبال از بهار، شهرداری مشهد خدمات شایسته‌ای برای زائران و مجاوران داشته باشد.

وی ادامه داد: تلاش ما این بوده است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف، برای زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی رضایت ایجاد کنیم. بر همین اساس برنامه‌های استقبال از بهار و ماه مبارک رمضان را در نقاط مختلف شهر اجرا کردیم تا در یک نقطه متمرکز نگردد.

اصغری ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله جشنواره نور، جشنواره غذای ملل، افتتاح پهنه علم و پهنه کودک و زیباسازی‌های انجام شده در سطح شهر گوشه‌ای از برنامه‌های شهرداری بود و درکنار این موضوعات به اسکان زائران نیز توجه کردیم و خدماتی را ارایه کردیم.

وی گفت: کمپ زائر پذیر غدیر را با تمام خدمات و امکانات رفاهی برای مسافران و زائران در مشهد تدارک دیدیم که الحمدالله موجب رضایت زائران شده بود و این خدمات همچنان نیز ادامه خواهد داشت.

سرپرست شهرداری مشهد ادامه داد:در کمپ غدیر در روز‌های آغازین سال جدید، ۷ الی ۱۰ هزار نفر اسکان شبانه داشتیم و الان باتوجه به اینکه پیک سفر کمتر شده شبانه بیش از ۳ هزار نفر اسکان زائر داریم علاوه بر این در سطح شهر سالن‌های ورزشی جهت اسکان اضطراری و موقت را تدارک دیده بودیم که پذیرای زائران بسیاری بود.