پهپاد ایرانی به مناطق اشغالی جولان نفوذ کرد؟

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به نقل از مقامات این رژیم مدعی شدند که پهپاد ساقط شده، توسط ایران یا عوامل آن به سرزمین‌های اشغالی ارسال شده بود.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی به‌نقل از ارتش رژیم ادعا کرد پهپادی که روز یکشنبه از سوریه وارد جولان شده، متعلق به ایران است و افزود: «برآورد ارتش اسرائیل این است که پهپاد ایرانی به جولان نفوذ کرده است».

براساس این گزارش، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت نیز مدعی شد نیروی هوایی رژیم صهیونیستی یکشنبه شب، یک پرنده ناشناس را که از مرز سوریه وارد سرزمین‌های اشغالی شد، ساقط کرد.

این رسانه صهیونیست با اشاره به این موضوع که ورود این پهپاد، ۲۴ ساعت بعد از حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه اتفاق افتاده، نوشت که قطعات این پهپاد برای بررسی بیشتر به مراجع ذیربط منتقل شده است.

در عین حال، روزنامه صهیونیستی هاآرتص به نقل از مقامات ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که ایران پشت حمله پهپادی به این رژیم بوده است.

هاآرتص نوشت: ارزیابی مقامات درباره منبع ارسال پهپاد این است که ایران به صورت مستقیم یا از طریق عوامل خود، این پهپاد را به سمت اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) ارسال کرده است.