۲ هزار و ۵۰۰ حافظ قرآنی، افتخار پلیس خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار شهرآرانیوز، حجت الاسلام علیرضا رامیار در حاشیه برنامه فرهنگی- قرآنی رمضان که در مسجد مالک اشتر ستاد فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی برگزار می‌شود، گفت: انس با قرآن یکی از محور‌های اتکا و امیدبخش در کار پلیس خدمتگزار رضوی است و حضور ۲ هزار و ۵۰۰ حافظ قرآنی از کارکنان انتظامی و خانواده‌های گرامی آن‌ها افتخار بزرگی برای فرماندهی انتظامی خراسان رضوی محسوب می‌شود.

وی افزود: همزمان با ماه مبارک رمضان ۴۰ برنامه فرهنگی- قرآنی در پلیس خراسان رضوی و مجامع خانواده محترم کارکنان اجرا می‌شود.

حجت الاسلام رامیار خاطرنشان کرد: امیدواریم در توسعه برنامه‌های قرآنی گام‌های مهمی برداریم و ۱۰ میلیون حافظ قرآنی که مورد نظر و انتظار مقام معظم رهبری (مدظله العالی) است محقق شود و فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیز سهم شایسته‌ای در این اقدام جهادی داشته باشد.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: خوشبختانه با حمایت‌های سردار تقوی، فرمانده محترم انتظامی استان خراسان رضوی در همه کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها روحانی مذهبی مستقر شده است و این حضور معنوی نقش مهمی در انگیزه بخشی به کارکنان محترم انتظامی دارد.